środa, 21 września 2011

Bag Bag Bag !

Tegoroczne wakacje spędziłam wraz z moim chłopakiem i paczką przyjaciół w słonecznej Grecji. Było genialnie ale mniejsza o większość... :) Chadzając wieczorami po uliczkach uroczego nadmorskiego Platamonas , znalazłam świetny butik. W całości wypełniony cudownymi torebkami firmy Axel. Każdego dnia odwiedzałam sklepik i wychodziłam z jedną torębką i tak przywiozłam do Polski 3 piękne Torby ! :)    ... Narazie zdjęcie jednej z nich... takiej codziennej na uczelnie:) - zapewniam ,ze w tej torbie zaden róg w zeszycie sie nie zagnie:)- wkurza mnie taka sytuacja. I mała wieczorową. Ma Ona pasek więc można ją przełożyc przez ramię.   Ostatnią pokaże Wam w Zestawie:)






Wyobraźcie Sobie moją radokość kiedy okazało się ,ze te cudenka można teraz kupić w polce!!!

Zapraszam Was na Stronę sklepu internetowego  -->



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz