czwartek, 16 lutego 2012

:) Shooping !

 Hej Moje piękne. Co u Was słychać?

Przyznawać się szczerze.. ile pączków dziś przekąsiłyście. Bo ja całe 2:) , ale co tam dziś można ...:)
Mój K. zanim wyszedł do pracy przygotował mi "tłustą" niespodziankę w postaci 6 pączków. O matko . ! Miałam ubaw że w podzięce  zrobię mu pyszny obiad w postaci pokrojonego Pączka na przystawkę, Ciepłego pączka jako danie główne , i pączka z lodami jako deser:))heheh  ... ale stwierdziłam ,że wymięknie więc nie chciałam go terroryzować... :)

Ale przyznajcie same wyglądają smacznie:))



u nas w ogole jest bardzo wiosennie . mimo ,ze pogoda Nas nie rozpieszcza...:( niestety






powiedzcie mi kochane co myślicie o tych botkach? ... kupić .. czy nie??

10 komentarzy:

  1. Buty -kupić!!!

    Zapraszam na konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana - BRAĆ!! Są świetne :) Gdzie takie można dostać?

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupuj :)
    Zapraszam do siebie, obserwuj, jeśli Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te pasiaste paczki są z czekoladą? jak tak to moje ulubione:P zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na jakiegoś nowego posta :)

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. B.fajny blog dodaje do obs i zapraszam rowniez do siebie :)!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo miniam takie pączusie:D
    zapraszam do siebie wolny czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty i świetny blog! :) obserwuję - no i będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny nagłówek na blogu ! :)
    Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń