czwartek, 26 lipca 2012

Czwartkowy Poranek

Lubię poranki...
Lubię kiedy mój mężczyzna kradnie mi buziaka wychodząc do pracy,  nieświadomie budząc mnie:) .
Lubię poranki zwłaszcza gdy mam wolne:) gdy nie muszę iść na uczelnie , gdy mogę spokojnie wziąć prysznic i użyć ulubionego masła do Ciała.
Lubię spokojnie napić się kawy w słoneczny dzień na balkonie:)
Lubię oglądać blogi modowe dziewczyn na całym świecie. 
Jestem pod wrażeniem , że w dzisiejszych czasach nie ma już "brzydkich kobiet" . - wiem to kwestia gustu. 
Ale wszystkie blogerki są niesamowicie piękne. Zadbane , śliczne uśmiechnięte  młode dziewczyny i  kobiety. To cudowne!!!!






.Wieczorkiem dodam Coś dla Was! Buziaczki:**

1 komentarz:

  1. Uwielbiam poranki, gdy budzi mnie przebijające się przez rolety słońce :) Z blogerkami coś w tym prawdy jest, że kobieta zadbana jest kobietą piękną :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń