środa, 25 lipca 2012

Recenzja Podkładu Estee Lauder Double Wear

   Witam Was kochane!

Chciałabym Wam przedstawić własną opinie na temat podkładu Estee Lauder Double Wear.

 Zalety (+)
1. Długotrwałe krycie , naprawdę- moja cera jest problematyczna , bo po ok. 3 godzinach zaczynam się delikatnie "świecić" , z tym podkładem świecenia nie ma- delikatne na koniec dnia :)
2. Duża gama kolorów pozwala na " perfekcyjne" dobranie idealnego odcienia
3. Makijaż nawet w upalne dni utrzymuje się cały dzień
4. Jest podkładem zarówno na dzień jak i na wieczór
5. Nie zatyka porów i ładnie matuje. Twarz wygląda perfekcyjnie- przynajmniej w moim przypadku
6. Kryje całkowicie:)
7. Dotychczas jest to mój najlepszy podkład :)


Wady(-)
1. Opakowanie. Opakowanie wygląda bardzo elegancko, gdyż jest w szklanym flakoniku, Jednak nie ma żadnego dozownika i podkład trzeba "wylewać" z opakowania przez co moim zdaniem troszkę się marnuje.
2. Aplikacja. Najlepiej aplikuje się palcami- jeżeli dla Ciebie to żaden problem to ok. Ja przyzwyczaiłam się juz trochę do beauty blender'a i na początku troszkę się wkurzałam.
2. Cena. Moim zdaniem troszkę wygórowana bo 165 zł w Douglasie( może w innym miejscu znajdziecie taniej) Mniej jednak polecam! Warto !
3. Konsystencja- gęsta , i troszkę wysusza więc przed aplikacją trzeba użyć dobrze nawilżającego kremu lub np. jakąs bazę









1 komentarz: