wtorek, 14 czerwca 2011

Cosmetics

 Hej Dziewczyny!

Już od jakiegoś czasu w mojej kosmetyczne pojawiają się kosmetyki marki "Pupa" jednak kolekcja Lato-2011 jest jak dla mnie strzałem w dziesiątkę! Marka ta wypuściła kolekcję kosmetyków brązujących, które gwarantują nie tylko piękną ale też to co najważniejsze ZDROWĄ opaleniznę.  Jestem przekonana , że to świetne rozwiązanie tego lata! Marka wypuściła również genialne , perłowe cienie które można ze sobą łączyć tworząc śliczny makijaż oka. Mistrzostwem świata jest dla mnie wypiekany bronzer do twarzy i ciała :) W kolekcji pojawiły się też kremowe sztyfty do ust które łączą w sobie właściwości błyszczyka oraz pielęgnacyjnego balsamu ust. Zapewniają błyszczący kolor i dodatkową nawilżają i chronią delikatną skórę ust. Znajdziecie też emulsję brązującą  o lekkiej konsystencji do twarzy w kremie. Zapewnia efekt zdrowej naturalnie wyglądającej skóry.  Zawiera drobinki ,które rozświetlają skórę.






zdjęcie pochodzi z kampanii reklamowej marki PUPA 





W mojej kosmetyczki pojawiły się :
Cień w kolorze jasnej perły ok- 56zł
Cień w kolorze prażonej czekolady ok-56zł
wypiekany bronzer ok- 90zł
lakier do paznokci błękitny - ok. 20zł 


 Jestem zadowolona z moich zakupów... a Wy kiedyś używałyście tej marki? Co o niej sądzicie?
Pozdrawiam serdecznie... :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz