czwartek, 16 czerwca 2011

Strawberry coconut smoothie.(Przepis na koktajl).


Truskawkowe Cudeńko <3

Skład:
1 szklanka truskawek
3 łyżeczki likieru kokosowego np. Canari
1/2 szklanki mleka
garść wiórek kokosowych
garść migdałów w płatkach
1/2 łyżeczki musli





 1.Myjemy truskaweczki ... 
 2. Kroimy ...:)  

 3. Układamy owoce na 3/4 wysokośći szklanki 

 4. Moje truskawki były wyjątkowo kwaśne... dlatego dodałam małą łyżeczkę cukru... jednak to nie jest konieczne :)

 5. Przy pomocy łyżki, widelca rozgniatamy owoce tak by nie było dużych kawałków
(Najlepiej zrobić to przy pomocy blendera lub miksera - niestety nie posiadam :( )

6.Dodajemy 3 łyżeczki likieru kokosowego ( Możecie użyć tak jak ja Canari- Kokosowego)

7. Dodajemy 1/2 szklanki mleka...


8. Koktajl prawie gotowy :))


9. Na koniec delikatnie posypujemy napój... wiórkami kokosowymi , migdałami i musli


10.  Smacznegoo !!:)

11. Zrelaksować się na świeżym powietrzuu.. :)

A teraz czas na porządki w mieszkaniu :) Obiecuje , że pokaże Wam zdjęcia Naszego Mieszkania które wynajmuję od jakiegoś września.. :)

2 komentarze:

  1. mniam. ja tez czesto popijam koktajle. w tym momencie zagryzam marcheweczke :P.
    zapraszam do mnie do obserwatorów:

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    pozdrawiam Klemcia.

    OdpowiedzUsuń