środa, 15 czerwca 2011

Honorata Skarbek

Cześć Dziewczyny!

Chciałabym Wam zaprezentować osobę którą może już znacie, a może jeszcze nie...
Honorata Skarbek "Honey" 19-sto latka ze Zgorzelca , która zyskała popularność dzięki blogowi , którego prowadzi od jakiegoś czasu... Dziewczyna która według mnie ewidentnie ma talent , osobowość oraz świetnie wygląda ,jakiś czas temu wydała debiutancką płytę. Jak dla mnie Ekstra! Może nie cała płyta ale jest kilka singli które naprawdę do mnie przemawiają. Przesłuchując płytę trudno uwierzyć ,że to Polska wokalistka a dodatkowo- nowicjuszka. To co najbardziej podoba mi się w Honoracie to świeżość....świeżość i jeszcze raz świeżość , której już od dawna brakuje na polskim rynku muzycznym Poza tym to niesamowite ,ze dziewczyna z niewielkiego miasta z dnia na dzień stała się bywalczynią największych imprez polskiej sceny muzycznej. Dziewczyna wystąpiła ostatnio na "Festiwalu TOP-TREDNY" na którym wypadła megaa pozytywnie.  Honey budzi wiele emocji pośród internautów ,ale nie tylko. Niestety nie są tą w większości pozytywne emocje... Chociaż według pospolitego " Polskiego Internauty"  wszyscy jesteśmy zielonymi kosmitami ,żydami , wszyscy wyglądają źle itp. W każdym bądź razie ...  Ja 3 mam kciuki za Honey ! Naprawdę Wielkie gratulację dla ludzi którzy pomagają  Honoracie stawiać pierwsze kroki i dla niej samej ! :)     ( Teraz czekam tylko na M. Szpaka ;) !)


Zdjęcia i film pochodzą  z www.Honorata-Skarbek.com







Wieczooorem mój dzisiejszy Out-fit , i zdjęcia mojego mieszkanka :)

1 komentarz: